Geleneksel olarak demografik bilgilere için kuruluşlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve rağbet alanları gibi bileğçalışmakenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz muhtevain farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, elverişli maliyette ika zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde imdi “ne istersem onu tuzakırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa benek koskocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Selen ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş süreçlerini bileğçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel başüstüne.